همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عملیات اجرایی چندین پروژه عمرانی توسط شهرداری کوت عبدالله آغاز شد.

به گزارش خبر نگار دیدارپرس، سرپرست شهرداری کوت عبدالله روز یکشنبه در حاشیه آغاز به کار این پروژه ها گفت: بهسازی ساحل رودخانه کارون حد فاصل پل ششم تا پارک شهید محسن،احداث پارک خطی فضای سبز، کفپوس گذاری، آلاچیق و مبلمان شهری بلوار معلم از جمله پروژه هایی بود که به مناسبت دهه فجر در این شهر عملیات اجرایی آنها آغاز شده است. صلاح منصوری افزود: همچنین احداث مرکز تولید قطعات بتنی تولید بتن سازمان عمران شهری از دیگر پروژه هایی است که توسط شهرداری کوت عبدالله عملیات اجرایی آن شروع شده است. وی ادامه داد: برای اجرای این پروژه ها بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی اعتبار تخصیص یافته است. سرپرست شهرداری کوت عبدالله تاکید کرد: همچنین به همین مناسبت پروژه های زیر سازی، آسفالت خیابان های سطح شهر و احداث مجموعه خدماتی شهر کوت عبدالله مورد بهره برداری قرار گرفت.

امام جمعه کارون: مردم باید در جریان فعالیت های صورت گرفته در شهرستان قرار گیرند امام جمعه شهرستان کارون با بیان اینکه پروژه های خوبی در این شهرستان کلنگ زنی و اجرایی شده است گفت: اما با این وجود آنچنان که باید مردم در جریان اقدامات و فعالیت های صورت گرفته قرار ندارند.

حجت الاسلام خصیراوی در آیین آغاز غملیات کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی توسط شهرداری کوت عبدالله افزود: به همین منظور انتظار می رود که مسوولان شهرستان و در راس آنها فرماندار اطلاع رسانی های خود را در خصوص فعالیت های در حال انجام و یا صورت گرفته گسترش دهند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان کارون در خصوص برخورداری از مراکز بهداشتی و درمانی در سطح استان در رتبه چهارم قرار دارد تاکید کرد: اگر چه مشکلات زیادی نیز وجود دارند اما همین میزان خدماتی نیز که در شهرستان وجود دارند نیز آنچنان که باید اطلاع رسانی به مردم نمی شوند. امام جمعه شهرستان کارون ضمن تقدیر از اجرای پروژه هایی با هدف خدمات رسانی به مردم توسط دستگاه هایی از جمله شهرداری کوت عبدالله تاکید کرد: باید گوش شنوایی برای مردم برای شنیدن دردها و مشکلات آنها داشته باشیم و در کنار آن نسبت به حل مشکلات مردم اقدام کنیم. لزوم مشارکت گسترده در انتخابات مجلس شورای اسلامی فرماندار شهرستان کارون نیز در ادامه این مراسم با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی گفت: همه مکلف هستند که خانواده، بستگان و نزدیکان خود را برای مشارکت هر چه بیشتر در این انتخابات تشویق کنند. کعبی با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر بیان داشت: انقلاب اسلامی نه تنها به ایران بلکه به دیگر کشورهای اسلامی و آزادیخواهان دنیا عزت و بزرگی داد. وی با اشاره به جایگاه ویژه کوت عبدالله تاکید کرد: کوت عبدالله باید به جایگاه وشان واقعی خودش برسد .

فرماندار شهرستان کارون در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به خوزستان و شهرکوت عبدالله تصریح کرد: به جرات می توان گفت که به هیچ یک از استان های کشور همانند خوزستان دولت نگاه ویژه نداشته و تمام نظام پای این استان ایستاده تا اعتبارات خوبی به آن تخصیص داده شود. کعبی با بیان اینکه حاشیه شهر کوت عبدالله نیز باید زنده و مردم از تمام خدمات بهره مند شود بیان داشت: کعبی مطالبه گفتمان و حرکت های ارزنده در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به خوزستان دارند و به هیچ جای کشور اینگونه توجه نشد همه نظام پای خوزستان ایستاده و اعتبارات را به این استان و شهر کوت عبدالله تخصیص دادند عقب ماندگی های این شهر را نمی توان در یک شب جبران کرد بلکه باید طبق اولویت بندی و با برنامه پیش رفت تا بتوانیم خدمات بسیاری را برای مردم به سرانجام برسانیم.