به گزارش خبر نگار دیدار پرس ، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز جمعه در حاشیه رأی دادن در حسینیه ثارالله اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه مردم خوزستان، عشایر، عرب‌ها و شهرستان‌های مختلف درخواست داریم تا وقت تمام نشده خودشان را پای صندوق‌های رأی برسانند و این دستور قرآن را انجام دهند. […]

به گزارش خبر نگار دیدار پرس ، علی اکبر حسینی محراب ظهر امروز جمعه در حاشیه رأی دادن در حسینیه ثارالله اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از همه مردم خوزستان، عشایر، عرب‌ها و شهرستان‌های مختلف درخواست داریم تا وقت تمام نشده خودشان را پای صندوق‌های رأی برسانند و این دستور قرآن را انجام دهند.

استاندار خوزستان دشمنان می‌خواهند مردم را از مسیری که انتخاب کرده‌اند، باز بدارند؛ این گروه‌های چند هزار نفری که در اروپا، برخی کشورهای عربی و در منطقه هستند مرتب برای خود گروهی نامگذاری می‌کنند و بعد می‌گویند ما خیرخواه عرب‌ها و مردم خوزستان هستیم، پای صندوق رأی نروید تا ما بتوانیم خواسته‌های خود را تأمین کنیم؛ آنها سرویس‌های اطلاعاتی آمریکایی، اسرائیلی، انگلیسی، هلند و سایر جاهای دیگر هستند، آن چیزی که برای آنها اهمیت ندارد خوزستان و مردم خوزستان است.

وی به مردم استان گفت: آنها مزدورانی هستند که زمام را در اختیار غربی‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی قرار داده‌اند؛ دموکراسی، پیشرفت، عزت و همه چیز در اختیار حضور مردم است، مردم باید نماینده‌هایی را که قدرت تغییر و گرفتن امکانات برای استان داشته باشند، انتخاب کنند.

حسینی محراب در پاسخ به این سوال که «وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده مردم ایران از آزادگی کامل برای انتخاب نمایندگان برخوردار نیستند، چه پیامی دارید؟» اظهار کرد: من می‌گویم خود آمریکایی‌ها و حزب جمهوری خواهی که امروز دارد در مورد آنها صحبت می‌کند به گفته‌های ترامپ توجه کنند. ما آمریکایی‌ها را در غزه دیدیم و مردم ما هم می‌بینند که آنها در غزه چه کار می‌کنند، آمریکایی‌ها همیشه همین گونه هستند و دست‌های خونین خودشان را در یک پارچه مخملی می‌پیچند و به مردم نشان می‌دهند ولی ما و مردم منطقه دیدیم که چند میلیون نفر را در سوریه، لبنان، عراق، یمن، غزه و فلسطین به خاک و خون کشیدند، دختران و پسران ما به دست آنها کشته می‌شوند.