مجمع انتخاب رییس هیات ووشوی خوزستان سه شنبه شب در هتل تختی اهواز برگزار و در پایان رئیسان این هیات‌ها انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیدارپرس، مجمع انتخاب رییس هیات ووشو خوزستان با حضور ۲۸ عضو برگزار شد و در نهایت “احمد عسکری‌مهر” با ۱۷ رای، برای چهار سال رییس این هیات شد.

ایمان نصیری و امیر هواشمی نیز دیگر نامزدهای این مجمع بودند که به ترتیب ۳ و ۸ رای کسب کردند. پیش از این ویسی شیخ رباط ریاست این هیات را برعهده داشت.

رییس فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران نیز بیان اینکه خوزستان نقش مهمی در افتخارات این رشته داشته است، گفت: در صورتی که چرخ ووشو خوزستان به حرکت درآید، عملکرد ووشو کشور بهتر خواهد شد.

دکترامیر صدیقی سه‌شنبه شب در مجمع انتخاب رییس هیات ووشو خوزستان گفت:روسای هیات‌های جدید همواره مورد حمایت فدراسیون هستند و امیدواریم که اتفاقات خوبی در ووشو خوزستان رقم بخورد. وی همدلی و اتحاد را رمز موفقیت خانواده ووشو خوزستان دانست و افزود: خوزستان یکی از مهمترین استان‌های ورزش خیز کشور بوده و در رشته ووشو قهرمانان بسیاری دارد.

رییس فدراسیون ووشو با اشاره به عملکرد چشمگیر مدیرکل ورزش خوزستان در کشور گفت: امیدوارم جامعه ووشو خوزستان در کنار هم و با اتحاد و برادری در مسیر موفقیت گام بردارند.

وی افزود: قطعا با تلاش مضاعف و داشتن برنامه منسجم، می توان شاهد موفقیت ورزشکاران خوزستانی در میادین داخلی و خارجی بود. در ادامه حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ضمن تبریک به رییس هیات جدید گفت: از همه ظرفیت‌های استان باید د چهت رشد و ترقی ووشو استفاده کرد.

وی افزود: شایستگی یک مدیر وقتی نمایان می‌شود که از نقدهای سازنده به خوبی استفاده کرده و از ظرفیت بسیج، آموزش و پرورش و سایر نهادها به خوبی استفاده کند. بنی تمیم گفت: زحمات بسیاری برای این رشته در استان کشیده شده لذا امیدوارم رییس بعدی این راه را با قوت بیشتری ادامه دهد.

بر اساس این گزارش احمد عسکری مهر با انتخاب اعضا به عنوان رییس هیات ووشو خوزستان معرفی شد.