مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت:تلاش می کنیم در دوره جدید مدیریت هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان ، همه شهرستان های خوزستان صاحب زورخانه شوند.

دکتر حمید بی تمیم در حاشیه برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان که در پایگاه منتظران شهادت در اهواز برگزار شد

در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری دیدارپرس افزود:در ۳۰ شهرستان خوزستان ، ۲۴ زورخانه وجود دارد که برخی شهرها تا ۳ زورخانه دارند و برخی غیرفعال نیز هستند و هم اکنون حدود ۱۰ تا ۱۱ شهرستان فاقد زورخانه هستند که تلاش می کنیم در دوره جدید ، همه شهرستان های فاقد زورخانه را ، صاحب زورخانه کنیم و زورخانه های غیرفعال خوزستان را با برنامه ریزی ، وارد فعالیت ورزشی کنیم.

وی گفت: از ظرفیت دولت و مجموعه اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و سردار خادم سیدالشهدا رییس جدید هیات ورزش های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان و ظرفیت خیرین برای راه اندازی زورخانه های جدید در شهرهای فاقد زورخانه استفاده خواهیم کرد تا این ورزش ملی که با دین ، آیین و مذهب ما گره خورده است را در استان فعال و احیا کنیم.

بنی تمیم اظهار داشت: در کنار فعال شدن این ورزش مهم ملی در خوزستان ، تلاش و برنامه ریزی خواهد شد آموزش ، استعدادیابی ، ورزشکار ، مرشد و مربی و داوران این رشته ورزشی را توسعه دهیم تا این ورزش به اهداف بلند خود برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خوزستان ضمن ابراز خرسندی از انتخاب سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا به عنوان رییس هیات ورزش های زرودخانه ای و کشتی پهلوانی گفت:در این مجمع فردی انتخاب شد که در سطح کشور دارای جایگاه خاص و ویژه است و خودش هم ورزشکار این رشته است و هم از یادگارهای هشت سال دفاع مقدس است ، بنابراین اداره کل ورزش و جوانان خوزستان وظیفهخ خود می داند حداکثر همکاری را با رییس جدید هیات ، برای توسعه این ورزش پهلوانی بکار گیرد.

بنی تمیم در این گفتگو با اشاره به رسالت اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برای ساماندهی هیات های ورزشی استان گفت: تلاش کردیم هیات ها بدوم سرپرست و رییس ، مدیریت نشوند و کمترین دوره سرپرستی را داشته باشند.

وی گفت: سال گذشته ۱۴ مجمع انتخاباتی در خوزستان برگزار کردیم و هم اکنون جزو استان هایی هستیم که بیشترین مجامع انتخاباتی را در طول سال برگزار کردیم و در این زمینه در کشور پیشتاز هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیدارپرس، در جریان برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خوزستان ، سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا فرمانده قراگاه کربلا در جنوب به عنوان رییس این هیات انتخاب شد.

خادم سیدالشهدا به عنوان تنها کاندیدای این هیات ، با ۱۴ رای برای چهار سال ریاست هیات ورزش های زودخانه‌ای و کشتی پهلوانی خوزستان را برعهده گرفت.