به گزارش خبر نگار دیدار پرس ، سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز ،باوی حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران گفت: در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری و توسعه استان باید فضا را در اختیار سرمایه گذاران خصوصی قرار دهیم و جهت ورود سرمایه گذاران تسهیلات دولتی همچنین موانع موجود در […]

به گزارش خبر نگار دیدار پرس ، سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز ،باوی حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران گفت:

در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری و توسعه استان باید فضا را در اختیار سرمایه گذاران خصوصی قرار دهیم و جهت ورود سرمایه گذاران تسهیلات دولتی همچنین موانع موجود در مسیر ورود سرمایه گذاران را برداریم و این نیز فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمودند باید میدان را برای سرمایه گذاران تسهیل شود از بدو صدور مجوز تا راه اندازی باید همه دستگاه های دولتی برای حضور سرمایه گذاران خصوصا سرمایه گذاران بومی استان مهیا گردد تا پروژه های بیشتری داشته باشد.

حسینی در ادامه افزود:دکتر صادق اهوازیان که بعنوان یک سرمایه گذار خصوصی در گردشگری و هتل سازی و هم اکنون در احداث مرکز درمانی موفق بوده از تجربه خوبی برخوردار است امیدوارم با کمک همکارانشان بتوانند این مجموعه را به سرانجام برسانند که مطمئنا یکی از زیرساخت های خوب شهرستان کارون و اهواز در حوزه درمانی باشد‌.

دکتر صادق اهوازیان سرمایه گذار بخش خصوصی ادامه داد:در روز مبعث و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی مراسم احداث و کلنگ زنی بیمارستان هتلینگ را در شهرستان کارون که برگزار شد.

دکتر اهوازیان با اشاره به اینکه زمین این بیمارستان دو سال قبل خریداری شده و مجوزات آن در حال برسی و اقدام است اظهار داشت: زمین این بیمارستان ۱۱ هزار متر مربع است که در سه ساختمان مجزا است که یک بخش آن هتل ۵ ستاره و قسمت دوم بیمارستان و قسمت سوم آن کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی خواهد بود.

فعال بخش خصوصی با بیان اینکه قرارداد اولیه گودبرداری با شرکت کیسون منعقد شده است گفت:زیربنای این طرح ۸۵ هزار متر که ۳ طبقه زیر زمین و همکف و شش طبقه بالای هم کف خواهد بود که فرصت اشتغال مستقیم آن در زمان ساخت ۲۰۰ نفر است و پس از بهره برداری که قرار است در ۵ تا ۶ سال پایان یا بد فرصت اشتغال آن هزار و صد نفر فرصت اشتغال خواهد داشت.

وی در ادامه بیان داشت: این بیمارستان ۱۲ اتاق عمل و ۲۴ ای سی یو (ICU) و سی سی سیو (CCU) که تمام تجهیزات مورد نیاز آن پیش بینی شده است که امیدواریم به همت مسئولین تا ۶۰ ماه این پروژه را بع بهره برداری برسانیم .

دکتر اهوازیان در پایان اظهار داشت: از مسئولین و متولیان انتظار داریم ضمن حمایت به ما کمک کنند تا در روند مجوزها و کارهای اولیه همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم این کار بزرگ را به سرانجام برسانیم .