نشست هم اندیشی سیدشکرخدا موسوی نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با نخبگان فرهیختگان و شماری از اصحاب فرهنگ و رسانه در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیدارپرس ، در این نشست صمیمانه و نزدیک ، برخی نخبگان و اندیشمندان خوزستانی مسایل ، چالش ها و مطالبات مردم خوزستان را در فضایی دوستانه مطرح کردند.

چالش ها و نارسایی های ورزش خوزستان ، سوء مدیریت ها ، آموزش و پرورش ، کمبود زیرساخت ها ، ناخرسندی مردم از وضعیت موجود اقتصادی ، مطالبه گری ، ضرورت حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای ، وضعیت بهداشت و درمان ، آلودگی های زیست محیطی بخشی از محورهای سخنان نخبگان و اندیشمندان و اصحاب رسانه و فرهنگ خوزستان در این نشست بود.

در این نشست ضرورت حضور منسجم و آگاهانه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ و پرهیز از قهرکردن با انتخابات مورد تاکید قرار گرفت. سیدشکر خدا موسوی در این نشست ضمن قدردانی از حضور گرم و صمیمانه نخبگان و اندیشمندان خوزستانی و طرح مطالبات و مشکلات استان خوزستان و کلانشهر اهواز اظهار داشت:ایران قوی ، یک مجلس قوی و توانمند می طلبد.

وی با اذعان به اینکه وضعیت فعلی کشور مطلوب نیست و مردم از گرانی ها و تورم ناخرسند هستند افزود: مجلس انقلابی و عمل گرا می تواند مشکلات و چالش های فراروی کشور را برطرف و از فرصت ها بهتر استفاده کند. نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصمیمات خلق الساعه ، هیجانی و احساسی در مجلس شورای اسلامی را سهم مهلک خواند و افزود: تصمیمات نسنجیده مشکلات کشور را پیچیده تر و گره ها را کورتر می کند.

موسوی افزود: قشر آسیب پذیردر فشار هستند و تولیدکنندگان و سرمایه گذاران برای خلق ثروت و اشتغال در خوزستان با مشکلات زیادی روبرو هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم خادم ، نوکر و خدمتگزار می خواهند افزود: در شان مردم نیست که با وجود منابع عظیم نفت و گاز ، کشاورزی ، در فقر و نداری باشند . موسوی ابراز امیدواری کرد با همفکری ، هم افزایی و تعامل نخبگان با بدنه حاکمیت ، مشکلات را با تصمیمات درست ، منطقی و بدور از سلیقه برطرف کرد.

وی جذب سرمایه گذاری را کلید حل اشتغال در خوزستان بیان کرد و افزود: نباید سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف استان سرگردان و بلاتکلیف بمانند.