جاده ارتباطی قلغه چنعان به کانتکس که توسط شرکت فولاد خوزستان ساخته شده در پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی به طور رسمی زیر بار ترافیک قرار گرفت.

ه گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیدارپرس ، این جاده هفت کیلومتری که در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد ساخته شده از بروز حوادث رانندگی که در سال های اخیر روندی رو به افزایش داشت جلوگیری خواهد کرد. حجت الاسلام خضیراوی امام جمعه کوت عبدالله در آیین افتتاح این جاده که در سالن اجتماعات شهید امتی شرکت فولاد خوزستان برگزار شد ضمن ابراز خرسندی از افتتاح این جاده گفت:رفع محرومیت ها همواره مورد تاکید امام راحل بوده است .

وی با گرامیداشت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت:شرکت فولاد خوزستان در سال های اخیر تلاش ها و اقدامات خوبی برای رفع محرومیت زدایی از مناطق پیرامونی انجام داده است که جای قدردانی دارد. امام جمعه کوت عبدالله ابراز امیدواری کرد با تلاش مسوولانو بهبود زیرساخت های شهرهای کارون ، این منطقه از این پس محروم و توسعه نیافته تلقی نشود.

قائم مقام شرکت فولاد خوزستان نیز در این مراسم گفت: این شرکت در سال های اخیر۲۵۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح های عمرانی در مناطق پیرامونی انجام داده است که احداث درمانگاه دو طبقه در روستای قلعه چنعان یکی از این طرح ها است که در راستای مسئولیت های اجتماعی به سرانجان رسانده است. مخبر دزفولی با اشاره به اینکه شرکت فولاد خوزستان در حال عمران و آبادانی مناطق پیرامونی است افزود: باشگاه و تیم فوتبال فولاد خوزستان بخشی از هویت مردم خوزستان شده است.

وی اهدای ۱۲۰سری جهیزیه ، مشارکت در کمک رسانی به حادثه دیدگان متروپل آبادان ، تهیه روزانه پنج هزار وعده غذایی برای زلزله زدگان شهر اندیکا و کمک به ازادی زندانیان جرایم غیرعمد را تنها بخشی از اجرای مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در سال های اخیر بوده است. سردا سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم افتتاح جاده روستای قلعه چنعان به کانتکس از اقدامات شرکت فولاد خوزستان در عمل به مسئولیت های اجتماعی قدردانی کرد.

وی همچنین بر حضور یکپارچه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ تاکید کرد و افزود:هر رای ، تیری بر قلب دشمنان قسم خورده ملت ایران خواهد بود. شاهوارپور افزود:هرچه مشارت مردم در انتخابات بیشتر باشد دشمن ناامیدتر می شود.