اولین نشست سید محسن موسوی عضو سابق شورای شهر اهواز و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار دیدار پرس ،اولین نشست سید محسن موسوی عضو سابق شورای شهر اهواز و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به همت جمعی از فعالان سیاسی ، اجتماعی و رسانه ای استان خوزستان و با ا حضور فرهنگیان، هنرمندان و فعالان سیاسی، اجتماعی و رسانه ای استان خوزستان برگزار و وی به تبیین برنامه ها و اولویت های کاری خود در صورت ورود به مجلس سخن گفت.

وی صحبت های خود را اینگونه آغاز می کند که ۳۲ سال در آموزش و پرورش سابقه کار دارم و مدیر آموزش پرورش ناحیه ۴ اهواز و رئیس آموزش و پرورش شهرستان باوی بوده ام و هیچ کاری برایم به اندازه معلمی لذت بخش نیست، اما سیاسی کردن همه ی امورات باعث شد در سال ۹۳ از آموزش و پرورش و مسئولیت هایی که داشتم سلب مسئولیتم کنند. در برهه ای از زمان برای مدیریت آموزش و پرورش استان مطرح شدم و تمامی اتفاقات در حال انجام بود و در مصاحبه برای این سمت پذیرفته شدم، اما متاسفانه عده ای در استان مانع از این کار شدند و اکنون، اما همان عده در تلاش هستند تا مرا مدیر آموزش و پرورش کنند و گویا در این انتخابات جای کسی را تنگ کرده ام و می خواهند با مسائل سیاسی مانع از فعالیت هایم در عرصه انتخابات شوند.

او ادامه داد: گلایه های مردم را می دانم و اینکه احتمال مشارکت پایین مردم به دلیل همین گلایه ها را می دهیم، اما به فرمان حضرت آقا تمام تلاشمان را می کنیم که صحنه مشارکت را صحنه ای پرشور و تنور انتخابات را گرم کنیم و اینکه از مردم می خواهیم به بهترین و اصلح ترین افراد رای بدهند، زیرا معتقدیم قهر با انتخابات آسیب بزرگی به کشور خواهد زد. موسوی زاده بیان داشت: یکی از موضوعاتی که بسیار در استان آزار دهنده است، معضل اجتماعی بیکاری است و در تمامی دیدارهایی که با مردم داریم، یکی از مهمترین گلایه ها و مطالباتشان موضوع رفع بیکاری است، زیرا فرزندان آنها علیرغم فارغ تحصیلی از دانشگاه، بیکار هستند و این زیبنده و شایسته استان خوزستان نیست، زیرا زمانی از استانهای دیگر برای یافتن کار به استان ما می امدند و امروز جوان خوزستانی به استان یزد و … می رود تا بتواند کاری بیابد. همچنین اینکه افرادی با دارا بودن تمام ویژگی ها ، اما بدلیل اینکه در تیم انتخاباتی فلان نماینده نبوده اند و یا عضو فلان دسته سیاسی و فلان حزب نبوده اند به راحتی کنار گذاشته می شوند و این سرخوردگی و شکسته شدن عزت نفس باعث مهاجرت آنها از استان می شود.

یکی از نگرانی های ما ادمهایی هستند که بر کرسی های مدیریت استان تکیه زده اند که شان مدیریتی ندارند و با لابی صاحب منصب شده اند و بعضا پروازی هستند، ما به دستور حضرت آقا در انتصابات دخالتی نخواهیم کرد، اما بی تفاوت به انتصاب ها هم نخواهیم بود، زیرا عامل عقب افتادگی استان را مدیران نالایق و پروازی می دانیم . یکی دیگر از مشکلات استان عدم اتحاد بین ۱۸ نماینده استان و ۳ نماینده اهواز است که تلاش خود را برای اتحاد و همدلی نمایندگان استان در صورت ورود به مجلس به کار خواهم بست.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: من اگر وارد مجلس شدم قطعا از ظرفیت بانوان استفاده خواهم گرفت، کما اینکه معاون و مشاور من در آموزش و پرورش بانوان بودند، همچنین باید یادآور شوم، اگر خدا توفیق داد و وارد مجلس شدم از نمایندگانی نخواهم بود که پشت در وزیر بمانم و با منشی وزیر به فکر رفع مشکلات باشیم و قطعا جایی که پای منافع استان در میان باشد، لازم بدانیم وزیر و معاون رئیس جمهور را هم به استان خواهیم کشاند.

وی در پایان گفت: نگاه من به مردم اهواز و استان نگاهی فراجناحی و فراقومی است و هر کسی بتواند به مردم کمک کند می تواند کنار ما باشد و مورد حمایت ماست، اما اگر مدیری بخواهد وارد مسائل این چنینی و منافع شخصی بشود قطعا باید از قطار خوزستان پیاده شود.