مراسم افتتاح بزرگترین هتل۵ ستاره در اهواز با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ذیذار پرس، صادق اهوازیان مالک و فعال بخش خصوصی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:پروژه هتل در سال ۹۶ با همکاری شرکت کیسون آغاز شد
که با براورد سرمایه گذاری اولیه مبلغ ۳۳۰ میلیارد تومان بود که باتوجه به زمان بندی طولانی که داشته ایم موجب شد تا تورم بیشتر شود و مبلغ پروژ به مبلغ ۵۳۰ میلیارد تومان رسید. اهوازیان با بیان اینکه هم اکنون بعداز ۴۰ سال در دوران انقلاب اسلامی اولین پروژه بخش خصوصی در اهواز افتتاح شد
افزود:این هتل ۵ ستاره بزرگترین هتل جنوب و جنوب غرب کشور است که باتوجه به مساحت و امکاناتی که دارد آن را می توان است با هتل های حوزه خلیج فارس قابل مقایسه کرد. مالک هتل هیام با اعلام اینکه این هتل ۱۵ هزار متر مربع مساحت دارد بیان داشت:این هتل در ۱۰طبقه احداث شد و واحدهای اقامتی کامل، سه رستوران، دو کافی شاپ، پارکینگ، بازار تجاری، یک مجموعه ورزشی کامل و لابی مجلل و شیک را شامل می شود.
اهوازیان عنوان کرد: هتل دارای سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، باشگاه بدنسازی، بولینگ، بیلیارد و بازی های کامپوتری است.
وی در ادامه خبر داد: این هتل برای ٢۵٠ نفر به صورت مستقیم و ۵۵٠ نفر غیر مستقیم اشتغال ایجاد می کند که باتوجه به مشکلات اشتغال در استان می توان گفت تا چه اندازه بخش خصوصی مس تواند برای جامعه موثر باشد اگر از ان حمایت شود. فعال موفق بخش خصوصی با بیان تاثیر فعالان خصوصی در مشکلات کشور و در استان خوزستان را حل کند یاداور شد: هم اکنون با اشتغال ورود بخش خصوصی فرصت اشتغال ۲۰۰ نفر نیرو بصورت مستقیم و ۵۵۰ بصورت غیر مستقیم را به ارمغان اورده است . وی در خصوص گنجایش روزانه ۳۰۰ را در این هتل حل کرده است خاطر نشان کرد: با احداث این هتل هم اکنون در قسمت گردشگری و توریسم درمانی با وجود موقعیت جغرافیایی با کشور عراق می توانیم تاثیر خوبی نیز داشته باشیم .
وی در پایان از مسئولین خواست تا ضمن توجه به موقعیت فعلی این هتل اشاره کرد: از مسئولین و متولیان انتظار داریم ما را با یک رستوران یا مکان اقامتی کوچک مقایسه نکنند چرا که این مکان اولین هتل ۵ ستاره بخش خصوصی است که تا کنون هر اقدامی در خصوص هتل داری انجام شد توسط شرکت های و ادارات دولتی بوده است .