شرکت نفت و گاز اروندان و دانشگاه علوم و کشاورزی منابع طبیعی خوزستان در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیدارپرس ، شرکت نفت و گاز اروندان تفاهم نامه ای به منظور ایجاد و گسترش زمینه های همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی با دانشگاه علوم و کشاورزی منابع طبیعی خوزستان امضاء کرد.

این تفاهم نامه به امضای عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و دکترجمال فیاضی رییس دانشگاه علوم و کشاورزی منابع طبیعی خوزستان رسید.

همکاری در موضوعات پژوهشی، آزمایشگاهی و نوآوری در حوزه فضای سبز و محیط زیست از جمله موضوعات این تفاهم نامه است. دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان واقع در شهرستان باوی(ملاثانی) بزرگترین و باسابقه ترین مرکز آموزش عالی تخصصی در جنوب غرب کشور محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دیدارپرس ، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت روز یکشنبه ۲۴ دی ماه با حضور دکتر محسن خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در محل نمایشگاههای بین‌المللی اهواز گشایش یافت.این نمایشگاه از ۲۴ تا ۲۷ دی ماه به مدت چهار روز از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای عموم مردم ، صنعتگران ، سازندگان و علاقه‌مندان به صنعت نفت بود.