به گزارش خبرنگار دیدارپرس، منصور کتانباف عصر امروز در مراسم معارفه خود با تاکید بر اینکه برنامه ها و اهداف شهرداری اهواز باید بر اساس هویت ایرانی، اسلامی و اهوازی باشد، عنوان کرد: شهر ما شهر ایثارگری های دوران دفاع مقدس و شهدای حرم است و این شهر دروازه ورود تشیع به کشور بود و […]

به گزارش خبرنگار دیدارپرس، منصور کتانباف عصر امروز در مراسم معارفه خود با تاکید بر اینکه برنامه ها و اهداف شهرداری اهواز باید بر اساس هویت ایرانی، اسلامی و اهوازی باشد، عنوان کرد: شهر ما شهر ایثارگری های دوران دفاع مقدس و شهدای حرم است و این شهر دروازه ورود تشیع به کشور بود و باید در برنامه ریزی های عمرانی و فرهنگی به این موارد بیش از پیش توجه شود.
وی ادامه داد: بهبود کیفیت خدمات از برنامه هایی است که باید در خدمت رسانی به شهروندان در نظر گرفته شود تا رضایت مندی مردم را در پی داشته باشد.
کتانباف با تاکید بر اینکه توسعه و برخورداری در تمامی محلات باید بر اساس عدالت و توازن صورت گیرد، یادآور شد: عدالت در ارائه خدمات انتظار مردم از شهرداری است و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
کتانباف افزود: توسعه و ارتقای فضای سبز نیز از برنامه های شهرداری در دوره جدید خواهد بود و در این راستا باید کمربند سبز اهواز را اجرایی کنیم.
وی با اشاره به اینکه در دوره قبلی خود به عنوان شهردار اهواز، یک هزار هکتار از این پروژه اجرایی شد، بیان کرد: هفت هزار هکتار از این پروژه باقی مانده است و باید در دور جدید شهرداری اهواز این پروژه کاملا انجام شود.
شهردار جدید اهواز در بخش دیگری از سخنان خود پسماند شهری را به عنوان طلای کثیف خواند و گفت: باید از این طلای کثیف به نفع شهر بهترین استفاده را ببریم.
کتانباف بیان کرد: با توجه به شرایط امروز کشور، تحقق برنامه های کاری نسبت به گذشته سخت تر است و در این مسیر مساعدت و هکاری همه جانبه لازم است.
وی همچنین تاکید کرد: حرکت در مسیر قانون و استقرار آن در شهرداری اهواز را نهادیه خواهیم کرد و تلاش می شود تا در این زمینه اعتماد مردم را جلب کنیم.