به گزارش دیدارپرس، عبدالله ویسی شامگاه امروز پس از تساوی تیمش در شهرآورد اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در این بازی نیز همانند دو بازی‌های قبلی خود در لیگ برتر بر بازی مسلط بودیم ولی در گلزنی موفق عمل نکردیم. وی افزود: در این بازی موقعیت‌های بی‌شمار ما روی دروازه حریف تبدیل […]

به گزارش دیدارپرس، عبدالله ویسی شامگاه امروز پس از تساوی تیمش در شهرآورد اهواز در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در این بازی نیز همانند دو بازی‌های قبلی خود در لیگ برتر بر بازی مسلط بودیم ولی در گلزنی موفق عمل نکردیم.

وی افزود: در این بازی موقعیت‌های بی‌شمار ما روی دروازه حریف تبدیل به گل نشد درحالی‌که حریف با یک موقعیت به گل رسید. انصافاً فولاد خوزستان در این بازی به خوبی از دروازه خود دفاع کرد ولی تلاش بازیکنان در نهایت در دقایق تلف شده باعث شد که به گل تساوی دست پیدا کنیم.

ویسی با بیان اینکه فولاد خوزستان امسال تیم خوبی است که از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد، بیان کرد: فولاد دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و با روحیه بهتری نسبت به ما وارد این میدان شد ولی من هم از عملکرد بازیکنان خود و تلاش فراوان آنها در این بازی راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در خصوص اینکه این تیم در هفت بازی اخیر نتیجه‌گیری مناسبی نداشته و این نگران‌کننده است، بیان کرد: نگران این وضع نیستم چرا که حتی به گفته کارشناسان نیز تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود. ما یک مشکل داریم و آن هم این است که نمی‌توانیم گل بزنیم به همین دلیل مهاجمان ما باید با دقت بیشتری در برابر حریفان ظاهر شوند تا این مشکل را حل کنند.

ویسی در خصوص توهین هواداران به تیم استقلال خوزستان نیز گفت: این شعارها زیاد برای ما مهم نیستند و در کل فوتبال ایران شرایط سکوها همین است. باور کنید من کل دنیا را رفته‌ام و در هیچ کجای دنیا وضع این‌گونه نیست.

وی در خصوص مشکلات این تیم نیز بیان کرد: از استاندار خوزستان تشکر می‌کنم که خیلی به تیم ما کمک کرد ولی ما اکنون مشکل داریم و بازیکنان ۷۰ – ۸۰ درصد قراردادهای فصل قبل خود را دریافت نکرده‌اند. کادر فنی این فصل نیز هیچ مبلغی دریافت نکرده است. خواهش می‌کنم تکلیف مالکیت تیم را هر چه سریع‌تر مشخص کنید تا اعصاب ما بیش از این خراب نشود.

به دیدارپرس، از سری رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور، عصر امروز تیم‌های اهوازی فولاد خوزستان و استقلال خوزستان در ورزشگاه الغدیر به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یک رسید.